Fer-se Soci

Com es sosté la Fundació Folch i Torres?

Bàsicament, amb els interessos del modest capital fundacional aportat pels familiars i amics dels cinc germans Folch i Torres, ampliat amb els donatius espontanis dels visitants i les aportacions de les persones i entitats que s’han inscrit com a membres o amics de la Fundació.

Complementàriament, amb els beneficis nets que reporta la venda de llibres i vídeos dels Folch i Torres o sobre els Folch i Torres, que els visitants poden adquirir a la botiga del mateix Museu, activitat amb la qual es contribueix al segon objectiu fundacional, és a dir, la difusió del coneixement de l’obra i la personalitat dels cinc germans

Com podeu contribuir, també vosaltres, al sosteniment de la Fundació?

Omplint una butlleta d´inscripció que trobareu aquí, que podeu enviar a la nostra bústia senzillament prement el botó "Confirmar Inscripció", o podeu imprimir i enviar-nos-la per correu a:
Fundació Folch i Torres
c. Del Castell, 1
08184 PALAU-SOLITÀ I PLEGAMANS

Llei Orgànica de Protecció de Dades:
La Fundació Folch i Torres es compromet a respectar i garantir la privacitat de les dades personals introduïdes a través de la seva pàgina web, acollint-se a la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades).

Nota important:
L’aportació és de caràcter anual, i dóna dret a rebre periòdicament els butlletins d’informació, i els programes i invitacions a les diferents activitats organitzades per la Fundació Folch i Torres.
També permet sol·licitar un descompte del 5% en el preu de venda al públic dels llibres que edita la Fundació Folch i Torres, sempre i quan la compra es realitzi directament a través de la nostra entitat.
Identificant-vos amb el nom i cognom que figura a la vostra butlleta de contribució n’hi ha prou.

BUTLLETA D´INSCRIPCIÓ

*Es pot desgravar el 20% de l'aportació en la declaració de la renda, per poder realitzar-ho és imprescindible el NIF del donant.

Escolliu l'import anual (30€, 60€, 90€, 150€ o 300€)