L’escriptor Màrius Serra -que va descobrir mots com “escarransit” gràcies al creador d’en Massagran- és un altres dels grans admiradors de l’obra de Josep Maria Folch i Torres. Aquest mes, dins la campanya 30+, també ha declarat des de la xarxa el seu gran interès per l’obra de l’escriptor. Quan mireu aquí el vídeo que va gravar per a la Fundació, veureu que reivindica JM Folch i Torres com al gran difusor de la literartura popular catalana.
A més de Màrius Serra, també els escriptors Blanca Busquets i Rafael Vallbona -declarats folquitorristes- han fet una crida, a través de vídeos que han penjat a la xarxa, per remarcar la conveniència que la Fundació tingui nous socis. Vegeu-los aquí i aquí.