Aquest any la Fundació ha participat per primera vegada  al Dia Mundial de la Lectura en Veu Alta, impulsada, entre d’altres, pe la UOC i Espais Escrits. Convençuts de la importància de l’ús de llengua, la seva oralitat i la necessitat de donar a conèixer la seva literatura, el passat dimecres 7 de febrer, es van organitzar dues audicions de lectures de textos de Ramon Folch i Camarasa, coincidint amb el cinquè aniversari de la seva mort. A la primera audició, al Castell  de Plegamans, hi van participar alumnes de l’escola Marinada i de l’Institut de Can Periquet de Palau-solità i Plegamans, juntament amb representants de l’Ajuntament i d’altres voluntaris. En la segona audició de la tarda, a l’espai Massagran de la Torre Folch, hi participà el Club de Lectura Llegint-te, Farrigo Farrago, el CPNL local i més voluntaris. Al llarg de 4 hores amb més de 60 lectors es va poder gaudir d’una bona mostra de l’obra de Ramon Folch i Camarasa. A més, dos voluntaris i locutors de la ràdio local van gravar altres fragments per ser escoltats a través del web de donants de Veu en breu.
La jornada va tenir molt bona rebuda i el clam general fou que aquesta iniciativa es consolidés per als propers anys. Felicitats i agraïments per a tots plegats!
Més avall trobareu els vincles al programa detallat i també les gravacions realitzades.

L’estiu més bonic (Ràdio Palau)
El gafarronet (Josep Raventós)
El dia més bonic (Josep Raventós)
Cançons infantils (Josep M. Huguet)