L’arribada a la Fundació del llegat de Folch i Camarasa és tan important per a l’entitat (a més de llargament esperada), que es van fer dos actes per visibilitzar-la: un d’institucional, a la seu de la Fundació, amb l’honorable Quim Torra i Pla com a convidat molt rellevant. I un altre al vespre, al Teatre de la Vila de Palau-Solità i Plegamans, on va tenir lloc un acte d’homenatge i memòria en què, a més de Torra, també hi van participar el fill de l’escriptor, en Jordi Folch i Pons -director de la Fundació, com sabeu-, en Miquel Truyols -un dels integrants més antics del Patronat i cofundador de la FFiT- i, tot i que a distància, l’escriptora i gestora cultural Vinyet Panyella.

Per a la família també ha estat importantíssim aquest moment. Voleu saber per què? Escolteu la Montserrat Folch i Pons, una de les filles de l’escriptor, parlant-ne aquí.