La Fundació es queda al castell de Plegamans

Ens quedem: finalment, la Fundació seguirà tenint la seva seu al castell de Plegamans, en comptes de traslladar-nos a la rehabilitada Torre Folch, que era una opció proposada per l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans.
I és que el Patronat ha valorat molt positivament l’actual ubicació, dins del castell: un espai que el pare de la Fundació, Ramon Folch i Camarasa, i altres patrons com Miquel Truyols, van lluitar per restaurar i recuperar per al poble fa més d’un quart de segle. A més, la Torre Folch no hagués pogut encabir tot el volum d’obra i patrimoni que integra la Fundació.
Tot plegat ho van explicar, aquest desembre del 2020, el president, Oriol Izquierdo, la directora, Alèxia Guilera, i un dels patrons de la Fundació, en Josep M. Serravinyals, juntament amb l’alcalde i la regidora de l’Ajuntament, en una roda de premsa al Museu de la Fundació Folch i Torres.