El proppassat 11 de gener, a la seu del Centre de Lectura de Reus, es va fer el lliurament a la Fundació de la còpia digital de l’obra inèdita de Ramon Folch i Camarasa Jo no he vingut a portar la Pau o No es pot servir dos senyors, en presència dels responsables de les dues entitats i de la premsa local. També s’entregà a la Fundació els dos toms del VI certamen literari de 1959, on Ramon Folch i Camarasa va ser guardonat amb el premi de la Diputació de Tarragona, el més ben dotat, per un seguit d’obres breus.

Tot seguit trobareu els vincle del ressò mediàtic que provocà la notícia:
Reusdigital: https://reusdigital.cat/noticies/cultura/el-centre-de-lectura-de-reus-troba-una-obra-inedita-de-ramon-folch-i-camarasa

Tarragona digital: https://tarragonadigital.com/noticia/14282/centre-lectura-reus-obra-inedita-fundacio-folch-torres

Tots 21: https://diaridigital.tarragona21.com/la-fundacio-folch-i-torres-ja-te-una-copia-de-lobra-inedita-de-ramon-folch-i-camarasa/

Diari Més: https://www.diarimes.com/ca/reus/240112/fundacio-folch-i-torres-rep-l-obra-inedita-folch-i-camarasa_139058.html

Canal Reus TV: https://www.canalreustv.cat/noticies/centre-lectura-entrega-una-obra-inedita-ramon-folch-la-fundacio-folch-i-torres

La Guia de Reus: https://www.canalreustv.cat/noticies/centre-lectura-entrega-una-obra-inedita-ramon-folch-la-fundacio-folch-i-torres